Élménybeszámoló Göd-Vác

Göd-Vác

Reggel az intézményből indultunk, a két mikrobusszal Gödre. 3 órás utazás után érkeztünk meg, ahol nagyon kedvesen fogadtak minket mind az ottani fiatalok, mind a nevelők. Megmutatták, hogyan zajlik az ottani napjuk, körbevezettek az intézményükben. Megmutatták miket készítenek a kreatív műhelyükbe, valamint az ottani asztalosban. Ezután együtt elsétáltunk a Duna partra, megfigyeltük egy motorcsónak vízretételét, csodáltunk a Duna és táj szépségét. Majd a vendéglátóink finom ebédre hívtak meg minket. Az ebéd végén még palacsintát is kaptunk, amit az egyik kedves fiatal sütött nekünk. Ebéd után volt aki csocsót játszott az ottani fiatalokkal, volt aki hintázott, vagy beszélgetett az ottaniakkal. Miután elbúcsúztunk elindultunk Vác felé, ahol szállás volt foglalva részünkre. Nagyon szép helyen volt a szálloda, csendes, nyugodt környezetben a belváros szomszédságában. A szobáink is nagyon kellemesek voltak. Reggel az intézményből indultunk, a két mikrobusszal Gödre. 3 órás utazás után érkeztünk meg, ahol nagyon kedvesen fogadtak minket mind az ottani fiatalok, mind a nevelők. Megmutatták, hogyan zajlik az ottani napjuk, körbevezettek az intézményükben. Megmutatták miket készítenek a kreatív műhelyükbe, valamint az ottani asztalosban. Ezután együtt elsétáltunk a Duna partra, megfigyeltük egy motorcsónak vízretételét, csodáltunk a Duna és táj szépségét. Majd a vendéglátóink finom ebédre hívtak meg minket. Az ebéd végén még palacsintát is kaptunk, amit az egyik kedves fiatal sütött nekünk. Ebéd után volt aki csocsót játszott az ottani fiatalokkal, volt aki hintázott, vagy beszélgetett az ottaniakkal. Miután elbúcsúztunk elindultunk Vác felé, ahol szállás volt foglalva részünkre. Nagyon szép helyen volt a szálloda, csendes, nyugodt környezetben a belváros szomszédságában. A szobáink is nagyon kellemesek voltak.

Miután berendezkedtünk elmentünk megnézni a Duna-kanyart. Csodálatos látványban volt részünk, hiszen a másik partra áttekintve láthattuk a Visegrádi várat is. Kismaroson és Nagymaroson is voltunk mielőtt megérkeztünk Zebegénybe, ahol a Kálváriát tekinthettük meg. Itt csodálatos kilátás nyílt a Dunára, az ottani falvakra. Visszafelé haladva megálltunk a z épülő baptista imaháznál. Másnap a Vácon sétáltunk. Ekkor tudtam meg, hogy Vác a templomok városa Magyarországon. Amerre sétáltunk mindenfelé gyönyörű virágok, növények voltak. Egyik utca falán olvastam, hogy 2014-ben Vác nyerte el a „legvirágosabb város” címet.