Élménybeszámoló Győr

Győr

Először mindszentpusztai lakóotthont látogattuk meg. Délután pedig Győrben egy kiscsoportos intézményt látogattunk meg. Délután megnéztük Győr nevezetességeit, köztük a Székesegyházat belülről is. Séta közben csodálattal tekintettük meg az Óváros ódon hangulatú utcáit, barokk stílusú házait.

Másnap elmentünk Pannonhalmára.  A Kerten átsétálva, az épületbe belépve először a kolostor kerengőjét, azután a románkori Bazilikát és a klasszicista stílusban épült könyvtárat tekintettük meg.

Pannonhalmára több ezeréves múlt tekint vissza. Az itt található épületeket többször átépítették a középkortól a napjainkig.

A turisták által megtekintett látogatóközpont után elmentünk megnézni a közeli domboldalakra épült Milleneumi emlékművet, a Boldogasszony kápolnát és a kilátóba is felmentünk. Megcsodáltuk a panorámát. Végül a túránk zárásaként átsétáltunk az arborétumba és gyógynövénykertbe, majd délután egy közeli hangulatos étteremben ebédeltünk.

Nagyon köszönöm az Igazgató Úrnak, Ili néninek és a többi nevelőnek, hogy részt vehettem ezen a kiránduláson. Nagy élmény volt számomra, hogy láthattam Győr városát és Pannonhalmát